PROGRAM DE LUCRU CU PUBLICUL:
– Depunere documentații – luni-joi, orele 8:00-12:00
– Eliberare documente solicitate – luni-joi, orele 13:00-14:00
– Adresă mail:avize.autorizatii@dspgorj.ro
Activități prestate către public:
- a) autorizarea sanitară a funcţionării în baza declaraţiei pe propria răspundere-Ord. M.S. nr. 1030/2009;
- b) autorizarea sanitară a funcţionării în baza referatului de evaluare-Ord. M.S. nr. 1030/2009;
- c) certificarea conformităţii cu normele de igienă, sănătate publică şi alte reglementări legal specifice domeniului de activitate, la cererea titularilor activităţilor-Ord. M.S. nr. 1030/2009;
- d) asistenţă de specialitate de sănătate publică, la cererea persoanelor fizice şi juridice-Ord. M.S. nr. 1030/2009;
- e) autorizatia de libera practica pentru lucratorii din unitatile publice si private, altii decat medicii, farmacistii, asistentii medicali si moasele -Ord M.S. nr. 1992/2023;
- f) inscrierea in Registrul unic al cabinetelor medicale-Ord. M.S. nr. 153/2003 si Ord. M.S. nr. 1992/2023
- g) autorizarea unitatilor de asistenta medicala pentru examinarea ambulatorie a candidatilor la obtinerea permisului de conducere si a conducatorilor de autovehicule: Ord. M.S. nr. 1159/2010;
- h) autorizarea furnizorilor privati de servicii de asistenta medicala de urgenta prespitaliceasca si de transport medical asistat si neasistat, a serviciilor de ambulanta judetene si SMURD: Ord. M.S nr.1519/2009.
- i) autorizarea unitatilor de transfuzie sanguina: Ord.M.S nr. 607/2013
- j)eliberare certificate cursuri igiena-Ordin M.S. nr.2209/2022
- j)autorizare dispecerate ingrijiri la domiciliu Ord. M.S. nr.2520/2022
- k) gestionare solicitari platforma PCUE: Ord. M.S. nr. 444/2019, Legea nr.266/2008
- l) autorizarea prestatorilor de sevicii funerare , cimitire (HG nr. 741/2016, Ord. M.S nr.1532/2017, Legea nr. 102/2014)
Ord. M.S – Ordinul Ministrului Sănătății
Nr crt | Denumirea procedurilor de reglementare sanitară | Tariful ( lei ) |
1 | Autorizare sanitară în baza referatului de evaluare | 500 |
2 | Certificarea conformităţii | 400 |
3 | Asistenţă de specialitate de sănătate publică | 400 |
4 | Rezolvarea în regim de urgenţă | 150 |
5 | Viză anuală | 400 |
ELIBERAREA ÎN REGIM DE URGENȚĂ ESTE DE : 5 zile lucrătoare
Tarifele pot fi încasate astfel:
– La casieria unității noastre din Mun. Tg Jiu, str. 22 Decembrie 1989, nr. 22 bis, Jud. Gorj (cash sau P.O.S)
– Cont bancar RO 79 TREZ 336 20E365000XXXX (Trezoreria Tg Jiu)
În acest cont se achită tariful pentru:
-
- certificarea conformității cu normele de igienă și sănătate publică
- asistență de specialitate
- rezolvarea în regim de urgență
– Cont bancar buget de stat : RO 42 TREZ 33620160103XXXXX
În acest cont se achită:
-
- autorizarea sanitară în baza referatului de evaluare
- viza anuală
Date de identificare fiscală:
Direcția de Sănătate Publică Gorj
Adresa: Mun. Targu Jiu, str. 22 Decembrie 1989, nr. 22 bis, Jud. Gorj
C.I.F. 11334847
Asistență de specialitate
Autorizare dispecerate îngrijiri la domiciliu
- Cerere autorizare îngrijiri la domiciliu
- Cerere autorizare îngrijiri la domiciliu (format MS Word)
- Listă dispecerate îngrijiri la domiciliu autorizate
Autorizare sanitară în baza referatului de evaluare
- Cerere
- Declarație pe proprie răspundere
- Documente necesare pentru Autorizarea sanitară în baza referatului de evaluare
Autorizații pentru examinarea ambulatorie a persoanelor fizice în vederea procurării, deținerii, portului și folosirii armelor și munițiilor
Autorizare servicii de ambulanță
- Autorizare servicii de ambulanță
- Autorizare servicii de ambulanță (format MS Word)
- Cerere
- Cerere (format MS Word)
Autorizare unități examinare (fișe auto)
- Autorizare examinare ambulatorie (Fișe auto)
- Autorizare examinare ambulatorie (Fișe auto) (format MS Word)
- Unități medicale autorizate pentru examinare ambulatorie (Fișe auto)
- Unități medicale autorizate pentru examinare ambulatorie (Fișe auto) (format MS Excel)
Autorizare UTS
- Cerere autorizare UTS
- Cerere autorizare UTS (format MS Word)
- Documente necesare autorizare UTS
- Documente necesare autorizare UTS (format MS Word)
Autorizarea sanitară în baza declarației pe propria răspundere
- Activități care se autorizează în baza DPR
- Activități care se autorizează în baza DPR (format MS Word)
- Cerere DPR
- Cerere DPR (format MS Word)
- Documente necesare DPR
- Documente necesare DPR (format MS Word)
- DPR referitoare la condițiile igienico-sanitare
- DPR referitoare la condițiile igienico-sanitare (format MS Word)
Autorizațiii de liberă practică
Certificarea conformității cu normele de igienă
- Cerere certificare
- Cerere certificare (format MS Word)
- Documente necesare
- Documente necesare (format MS Word)
Înregistrare cabinete activități conexe
- Cerere înregistrare cabinete activități conexe fără personalitate juridică
- Cerere înregistrare cabinete activități conexe cu personalitate juridică
- Documente necesare înscriere
- Ordin MS 1992-2023
Înregistrare cabinete medicale
- Cerere 1 Înregistrare cabinete fără personalitate juridică
- Cerere 2 Înregistrare cabinete cu personalitate juridică
- Documente necesare înscriere
- Norme metodologice ORDIN MS 153-2003
- ORDIN. MS. 153-2003
Servicii funerare, cimitire
- Cerere autorizare cimitire
- Cerere autorizare prestatori servicii funerare
- Declarație spațiu
- Declarații tanatopractor
- Listă prestatori de servicii funerare
- Alte formulare
- Cerere pasaport mortuar
- Cerere aviz exhumare transport si reinhumare persoane decedate
- Cerere aviz transport persoane decedate
–––––––––––––––––––––––– DOCUMENTE VECHI ––––––––––––––––
- Informatii privind eliberarea de certificatele de conformitate şi respectiv de experienţă profesională necesare recunoaşterii calificărilor de medic, medic dentist, farmacist, asistent medical generalist şi moaşa obţinute în România
- Anexă la contractul de prestări servicii – analiză apă piscină